Kayıtlar

Ağustos, 2008 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Bir bilmecem var çocuklar!

Resim
Böyle sık kullanılanlar listemde bulunan bloglardaki örnek post gibi postları gördükten sonra http://topcambazi.blogspot.com/2008/08/tsl-forma-analizi.html "ülen benim aklıma gelmiş idiydi" demek bence çok kötü bişey. çünkü artık lig başladı ve artık firmaların ilkbahar-yaz mayo kreasyonları yerlerini yeşil saha üzerindeki formalara bıraktı. forma deyince akla ne gelir? tabii ki reklam. işte bunun bir yansıması olarak bu sene süper lig'e yükselen takımlarımız olan Es-Es, Kocaelispor ve Antalyaspor'un forma reklamlarıyla bile Lige renk kattıklarını söylemekti niyetim. Şehir kültürü ve kendi şehrinin takımını tutma bazılarımızın anlayamayacağı ama bizler için gerçek anlamda bir takıntı. Türk futbolunun bu üç büyük merkezcilikten kurtarılması adına ivedilikle yapılması gereken şey bu takımların hükümranlıklarına son vermek ve şehirlerin kendi takımlarının destekçisi olmaları zorunluluğudur. konumuza dönersek lige çıkan bu üç güzide takımımız formalarında kendi şehirleri…

Radyoda maç!

Resim
Keyif budur arkadaş. Neyime lazım HDTV falan :)

İyi ki varsın Süper lig!

"Ve hakemin düdüğüyle Ali Sami Yen'de 2008-2009 sezonu başlıyor değerli dinleyenler" diye başladı spiker maçı anlatmaya. Ne Felps'in, ne Hüseyin'in rekorları alıkoyabiliyordu bizi senin özleminden. Geçmez denen günler bitti ve yine, yeniden hoşgeldin Süper Lig!

İlk haftanın ardından şöyle kabaca bir bakarsak Es-Es Lige çıktığı yerde, bu sefer Pekin'in yerine ertesi gün kapanış törenlerinin yapılmasının planlandığı o gudubet mekan Olimpiyat Stadı'nda açtı ligi. Olimpiyad oyunlarına niyet, Süper Lig'e kısmet. Belki futbol sezonu yeni başlamış olabilir, Esenboğa'da işler hiç de öyle değil. Bu sebepten muzdarip ilk maçımızı bilgisayar başında radyoda dinlemek zorunda kaldım. Sezgin olan bir ismi "Sezgi" olarak okumayı başaran ve maç boyu bu eziyeti reva gören Kerem Öncel'e teşekkürlerimi sunmayı ayrıca bir borç bilirim. Evet bu ülkede sadece üç büyük! var ve siz sadece onların kadrolarını ezbere bilin, onlarla yatın, onlarla kalkın. Siz d…

C'est l'avion gigante mom!

Air Argentine
Yükleyen tamalougbobola

On numara reklam! Geçenlerde devlet geri aldı da batmaktan kurtuldu güzelim şirket!

iron!

Resim
bu sıcakta ütü mü yapılırmış! çizimdeki zuzaylıya döndüm. iron diye ararken aklıma bugünkü gazeteki haber geldi. yılların "iron lady"si lakaplı thatcher bunamış, lakin gorbaçov deyince hazır ol pozisyonuna geçiyomuş... nerden çıktıysa şimdi?

neyse ki fonda barış abi ve gesi bağları var....

hey Allah'tan korkmaz
sana bana ölüm var!

Whoever has it, give Madam her pussy back!

Resim
Pushback dediğimiz olay yukardaki resimde görüldüğü üzere gayet havalı bi olay. Geri vitesi! olmayan ve uçuşa başlamak için piste gitmek zorunda olan jet motorlu bütün teyyareler için yapılan ve sanırım yapmayı en çok istediğim şey. Yine resimde gördüğünüz yeşil yelekli Cellat :) pilotla kulaklık ve mikrofon yoluyla ve iletişim halinde. Birazdan uçak gerekli pozisyona itildikten sonra iki motoru çalıştırmak için kokpitle iletişime geçecek ve bu çelik gövdeli dev mavi kuş Şam yollarını aşındırıp güneye doğru yol alacak...


Postun başlığına gelince şehir efsanesi olması muhtemel olay şöyle cereyan eder. Kulede bulunan Ground tabir edilen ve yerdeki olayların koordine edildiği kanallardan-ki LTAC(esenboğa)'da 121.900 olur- birinde bi Fransız kadın pilot yarım yamalak İngiilizcesinin de azizliğine uğramaktadır;

"We want pussyback now!" ibaresini arka arkaya kullanmasından sonra sonunda centilmen bi abimiz olaya müdahale eder;

"-Come on guys. Whoever has it, give Madam her …

Sen ki bacım.....

Resim
Sen ki bacımarkanda nerden baksan 150den fazla yolcu,altında 79tonluk uçak,omzundaki sırmalar gözümüzü alıyor,yakıştı mı öyle cam silmek falan?

δίπλωµα

Resim
4 yıl boyunca verilen emeğin karşılığı budur. Biricik bilgi kaynağımız Vikipedi'den (ç)alıntıyla; A diploma (from Greek δίπλωµα diploma, meaning "folded paper") is a certificate or deed issued by an educational institution... Kıvır kıvır, cebine sok hesabı!

Nasıl Gençlerli oldum?

Resim
http://www.tribundergi.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=41563Tamamı linkten okunabilecek bu postla aynı ismi taşıyan bi makalemsi bi yazıdır aslında Tanıl Bora'nınki. Benimki onun kadar kapsamlı olmasa da artık gördüğünüz kombineyle birlikte ben de bir Gençlerbirliği taraftarıyım.... Haaaaaaaaaydi Genççler!

Anket#1

Resim
Ne kadarsınız, kimsiniz, biz kaç kişiyiz! bilmiyorum sevgili okurlar ama Süper Lig'e bu sene çıkan Eskişehirspor'un sıralamadaki yerinin ne olabileceği hakkındaki tahminlerinizi belirtirseniz makbule geçer hani :)

Etme Acem'le muhabbet küstürürsün, silme cam kırığıyla...

Resim
Dışkapı Notları'nda sözünü vermiştim. Yanda resmini gördüğünüz şahıs bırakın Esenboğa'ya inmeyi, Ankara hava sahasını bile kullanamadı.

Ayrıca Sultanahmet'te bu zat-ı muhtereme sevgi gösterisinde bulunan yurdum insanına sesleniyorum: İran kışın götü sıkışıp doğalgazı kesince görürüm ben sizi!!! Etme Acem'le muhabbet küstürürsün, silme cam kırığıyla...

MagiC WeeD

in' ena horto magikodoste mou ligo gia na pioton pao mou na onirefto ke na fonaks' os to theopanatha mou, se agapo, san heroini, sa skliro narcoticosan to hashish, to lsd, ghia/me sena pao mastouroni ol' i ghi, ol' i ghi. panatha mou, panatha mou, se aghapo, se aghapo, opou ki an pezis panda tha s' akoloutho, s' akolouthopao edho, pao edho, pao eki, pao eki, opou ki an pezis panda tha 'maste mazi, panda mazi.

it's a magic weed, give me a little bit to taste, to dream of my pao and shout until god: my panatha, i love you, like heroin, like a hard drug, like hashish, lsd, for you pao the whole world is stoned, the whole world. my panatha, my panatha, i love you, i love you, wherever you may play i will always follow you, i follow you, pao here, pao here, pao there, pao there, wherever you may play we will always be together, always together

tek maçlık panathinaikos maçı için komşi'ya tur düzenlense de gitsek şu tezahüratı baştan sona maç boyu söylesek..…

Esenboğa Manzaraları#2

Resim
Arka plandan bir Boeing 747
Bmi Airbus A-321 V Türk Hava Yolları Boeing 737

Viyana'dan yeni gelmiş Avusturya Havayolları'na ait bir A-319.


Arzu edenler için 442 Havalimanı-Aşti-Kızılay Ego otobüsünün hareket saatleri.


Havaş'a 3 katı para vermeye ne gerek var?



Siz de kral olsaydınız ve bi jumbo jete sahip olsaydınız, böyle kırmızı halılarla karşılanırdınız.




Germanwings 4U907 Köln/Bonn, Saat 03:15 suları





Lufthansa LH3363( Münih) V Bmi BD976(Londra)





Almanya: 1 - İngiltere: 0





Üstümüze uçak kapattılar lan!






Esenboğa Tower 118.10






















biliyoruz ki bu ülkede güvercinler...........

Resim
İnanın insanın içi acıyor şu resmi görünce. güvercinlerin beyazı kana bulandı ya etraf leş kargalarına kaldı hepten. demin sözlükte denilmiş, birileri çıplak resimlerini çekse bu çocuğun o bile gidecek artık harbiden. her şeyi ama her şeyi geçtim, rakel dink'in acısının ne denli büyük olduğunu tahayyül edebilecek zat var mı ki aralarında? ama yok ben yine seçici unutkan davranmak istiyorum ve bu olayı böylesi hatırlarla değil hrant dink'in şu satırlatıyla hatırlayacağım her daim. ''Muhtemelen 2007 benim açımdan daha da zor bir yıl olacak. Yargılanmalar sürecek, yeniler başlayacak. Kim bilir daha ne gibi haksızlıklarla karşı karşıya kalacağım? Ama tüm bunlar olurken şu gerçeği de tek güvencem sayacağım. Evet, kendimi bir güvercinin ruh tedirginliği içinde görebilirim, ama biliyorum ki bu ülkede insanlar güvercinlere dokunmaz. Güvercinler kentin ta içlerinde, insan kalabalıklarında dahi yaşamlarını sürdürürler. Evet, biraz ürkekçe ama bir o kadar da özgürce"

kes-kopyala-yapıştır'ın ötesi#1 haydar erülgen/04.02.08/birgün gazetesi

Ocak ayını şubata bağlayan hafif güneşin altında. Hakkında istikbaline dair bin bir rivayet ve tevatürün dolaştığı Cihangir parkında. 'Ecnebilerden değil, eskiden okuduğu 'bu dünyaya sürgün' yazarlardan, kaldıysa, ruhuna kaldığı kadarıyla kendini 'yersizyurt-suz' hisseden, mülkiyet hususunda pek hassas ve sıkı, hakkını kimseye kaptırmamaya ezelden kararlı, kuvvetle pek muhtemel ki o sonsuza kadar 'yerli'lerden bir kadın, çocuğuyla birlikte parkın oyun alanında. tzzBiraz önce geldi boş parka, çocuğu 2, en fazla 3 yaşında olmalı. Soğuk havaların kimsesiz bıraktığı parkta ne büyük köpekti kadınlar var ne de sahibinin köpeğini gezdiren kapıcılar, kapıcı karıları. Nereli olduklarını bilmiyorum, 'suvaz'dan mı, Hasan Hüseyin Korkmazgil'in dizelerindeki gibi mi yoksa:"Memleketimiz Suvaz, kazamız Gürün/ İstanbul illerinde sürün allahım sürün".

Bu ara uçakların yolları yine değişti galiba, sabah, öğle, akşam, kalkış ve iniş halinde iyice alçaktan…

Dışkapı Postası #1

hayata dışkapı'dan ve doğal olarak dışkapı'nın mandalından dahil olarak izlenimler;



-öncelikle dışkapı dedik ordan başlayalım. semt olarak esenboğa'nın 03l-r pistlerinin yaklaşma güzergahı üzerinde bulunuyoruz. gece gece salak salak bişilerle uğraşırken birden yaklaşmakta olan bir uçağın seslerini duyuyorum, eğer aşina olduğum bir saatse ister istemez bu x'ten veya y'den gelen uçaktır diyorum. x,y ve z iniş sıralaryıla dortmund, stuttgart ve köln oluyor. :D

-az önce haberlerde yanan ormanları, ölen bebekleri seyrettim de kültür sepeti'ne yazdığım yorumu aynen yayınlıyorum.

*yeni doğmuş bebeklerini yaşatamayan;
*ciğerlerini yakıp kavuran ve buna sadece seyirci kalan
*kurucusunun hatırasına saygı göstermeyip "iş ziyareti" kisvesi altında yobazın önde gidenini sadece istanbul'da ağırlayıp anıtkabir'den ve ankara'dan kaçıran;

bir milletin hayat damarlarından biri tıpkı sanatsız kalmışçasına kopmuştur. cümleten geçmiş olsun!

-alpay erdem gibi olacak …