IR714



Evet başlıkta gördüğünüz ve Çarşamba-Pazar Ankara Tahran arasındaki uçuşun kodu Iranair 714, Oceanic 815 gibi bir etki yaratmıyor ama bugünkü 5-12 vardiyasından sonra çektiğim fotoğrafların güzelliğini görünce bu güzel ve sıcak bahar gününü hatırlamak için birşeyler karalamam gerekir diye düşündüm. Aşağıdaki diyalog da yolcular uçağa geçerken Ziggy ile orta yaşlı bir teyze arasında geçmekte. İngilizce aslından bizzat çevirdim

Ziggy: Pasaportunuzu da görmem gerek.

Lady : İşte burda (Sayfaların arasına sıkışan 20$'ı gören Ziggy coşar!)

Ziggy: Bribe for something?(Burası İngilizce kalmalı, birşey için rüşvet mi diye sordum evet)

Lady(şok içerisinde): Hayır, hayır!

Ziggy: Me joking. İyi uçuşlar( I yerine "Me" kullanma hastalığı da Kurabiye Canavarı'ndan kalma. Me want cookieeeees!)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
abicim milli mac sonrasi sitendeki ispanya bayragi bir hayli dikkat cekici olmus, istersen baska bir resim kullan :)
La Loba dedi ki…
Me eat them :)

Fotoğraf güzel.
Havalimanında çalışmak nasıldır acaba?
ziggytheking dedi ki…
@degajman,

abi biraz dikkat çekse de sorun değil. zaten Ankara'da España rüzgarı diyor. öyle kalmalı bence

@La Loba,

Hem zevkli hem yorucu. %51/%49 olduğu için arada kalıyorum hep.

Kütüphanedeki bölümünü izledim şimdi :)
Robaggio dedi ki…
güzelmiş :)
ziggytheking dedi ki…
abi bak iyi düşün. karakolda bitecek maç bu! gel diyorum :)
Robaggio dedi ki…
verme gazı ziggy :DDD dinden imandan çıkarma beni...bu krizde iş de bulamam bak sonra maçlara gidecek param da olmaz görürüm günümü :)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seeen olmasan CinCon!

Şehir Eskişehir'dir!