Dışkapı Postası#17

Dudullu Postası yüzünden Penguen 25 kuruş zamlandı ama Dışkapı Postası'nın 17. sayısı karşınızda



-Fatma Aliye. İlk kadın romancı olması nedeniyle yeni çıkan 50TL'nin arka yüzünde yer almakta. Peki ben gecenin bir yarısı Fatma Aliye'yi gördüğüme niye bu kadar üzüldüm? Şöyle ki; aptal havayollarının aptal fazla bagaj paralarının tahsilatı da bizim sorumluluğumuzda. Kontuar arkasında her bir boku yediğimiz yetmezmiş gibi bir de elimizde kasayla € cambazı olduk. Lakin o hengamenin arasında amcamın biri birbirine çok benzeyen ve ikisi de sarı olan 50€ yerine bu 50TL'yi bildiğin kakalamış. Aradaki fark direk 50TL! Cebimde 5TL varken hiç olmadık bir delik! Kasayı açınca Fatma Aliye'yle göz göze geldik. Kaynar sular döküldü üzerime. Neyse adamı sonradan buldurdum. Buldurdum diyorum, kendim gitseydim çok daha kötü şeyler olurdu.

-İyi güzel Eskişehirspor'un sponsoru da Eti, Lezzet Uygarlığı falan hoş da adamlar bizi bildiğin yiyormuş. Browni falan hikaye. Dün Esenboğa'da bir muffin yedim! İyi ki BTA var lan, arada güzel şeyler yiyebilme ihtimalimiz oluyor.

-Korku filmi izleyemeyen sinema eleştirmeni var mıdır? Ben pek izlemem şahsen. Eleştirmen olmadığıma göre sorun yok.

-Nilüfer'in şoförleri AŞTİ'ye geldiklerinde ayağa kalkıp yolcuları uğurluyorlar. Bu güzel birşey.



-Biz yine eskiden bu üstteki resimde kanadın üzerine çıkan Cinali'nin Pegasus Havayolları'na hizmet veriyorken böyle karlı buzlu günlerde doğuda bazı meydanlara seferlerin gecikmeye girdiği veya direk iptal olduğu günler oluyordu. Fakat bizim überallesmenschen yolcularımız telefonu kulağınıza dayar "Al bak sen de konuş, Van'da/Diyarbakır'da hava güzelmiş! Niye kalkmıyor bu uçak?" minvalinden kafamızı sikerlerdi. Ben miyim amk senin uçağını kaldırmayan? Adamın götü yemiyor ki gitmiyor. Oturun oturduğunuz yerde! Sonra onlar da Cinali de atlı uçaklarına binip gittiler, biz kaldık kendi kendimize. Ne güzel günlerdi lan? Gerçi fazla nostaljiye gerek o tezek kokusu her daim Esenboğa'nın arkaplanında yer alıyor.

-Polise EGO niye beleş? Lan ben mal mıyım servisi kaçırınca EGO'ya biletle biniyorum da o kabzımallar her seferinde elini kolunu sallayarak biniyorlar o otobüse!

-Ne mutlu bize ki Çin malı oyuncak dağıtan bir başbakanımız var!





-Benden duymuş olmayın TAV'ın yaptığı Esenboğa terminali direk Düsseldorf Havaalanı'ndan aparma.

-Biterken FD söylüyodu yine birşeyler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seeen olmasan CinCon!

IR714

Şehir Rehberi#21 Eskişehir'de bir öğrenci olarak İstanbul takımı tutmak