Twit, Twitter, Twittest#3



*İnsanın kanını ciddi ciddi donduran an: Esenboğa'nın eski iç hatlar terminalinde Muhsin Yazıcıoğlu'nun düşen helikoperinin enkazını görmek.


*tirbüşonla eti puf açtım. eti puf da 20 kuruş. sudan ucuz!

*bursaspor dünkü 2-3'lük maça özel hatıra tişörtler çıkarmış. ticari kafa olacak kulüp yönetimlerinde. kredi kartım olsaydı alabilirdim.

*uefa final maçlarının oynanacağı şehir ve stadyumları önceden belirlemesin, yazık p.ç oluyor dsmart reklamları!

*gece çalışmanına vermiş olduğu yorgunlukla maçları kaçırdım. onda da eses90+4te golü yedi. sağlık olsun.

*sezer-aydın-jaycee john ve gelen eskişehirspor golü. güzel günler göreceğiz güneşli günler!

*elveda sevgili istanbul, izmir, bodrum, lefkoşa, köln, hanofer, düsseldorf, londra, zürih, frankfurt, basel, kabil, amsterdam yolcuları.

*merhaba pilotlar, yükleme ekipleri, kabin amirleri, teknisyenler, körük operatörleri. işyerinde bölüm değiştiriyorum da yarın heycanlıyım!

*kule dediğimiz o mekanın altında üstünde neler var gördüm bugün. piyuuu biz uyurken,yerken,sıçarken neler geçiyor üstümüzden neler!

*uçak inince alkışlama olayı sinema salonlarına da sirayet ettiyse ego şoförlerinin günahı ne?!

*otobüs ücretleri 6 yıl öncesine alınınıca biz de beytepe'ye alınmış sayılacak mıyız? hangi şehirde böyle nostalji var. I Fckng LoveU Ankara!

*bir uçak "actual take-off weight" ağırlığından "maximum landing weight" figürüne düşene kadar yakıtı kullanmadıkça inemez. ders notu ;)

*o bankamatik kartını almıyorum lan. kalsın çürüsün şubenizde. maaşı kartsız çekiyorum. kara listenize sokun o kartı da. gidinin bankaları!!!

*sabah işe giderken kaynadı. rüyamda Rijkaard'ı gördüm. Bozüyük'te hazırlık maçı oynanıyordu. Foto çektirdim. Pazartesi her türlü EsEs alır:)

*her gün bir doz "mütemadiyen ağlıyorum" dinliyorum demiştim. haftada bir de volkan konak terapisi tvden. onunla iyi kötü geçiyor günler..

*parttime halimle 569.99TL alıp onu bulamayanları da düşünüyorum ve barış uygur'un "on ekmeklikçalış/yarım ekmeklik kazan" formülünü anıyorum


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seeen olmasan CinCon!

IR714

Şehir Eskişehir'dir!