Twit,Twitter,Twittest#1




Biraz da Twitter'ın arşivleme özelliği olmadığı için kişisel tarihime kapsamlı not düşmek için haftanın tvitlerini buraya taşıyayım istedim. Açtım mı arşivi, geçen sene bu zamanlar neye takılıp neye güldüğümü bilmek isterim, yanlış işler peşindesin Twitter.



*pazartesiyi salıya bağlayan geceyi sırf tanıl borayı okuduğum için seviyorum.

*ayrıca bir ülke başbakanının programının olmayıp evinde oturması garip. git başbakanlıkta otur, mecliste otur. evinde oturma. ayıp lan!

*rum'u bünyesine koşulsuz alıp ölü bebek sahibi olan ab'den yeni istekler. trakya'yı da yunanistan'a verin. öptüm, kib. bye pls ;)

*Ziraat Galatasaray'a forvet alsın diye kredi versin! :)

*"İlk kaza bir uçağın buzlanmaya karşı ilaçlandığı sırada meydana gelmişti." uçak, ilaç, buzlanma?! ne içtin baboli sen? :)

*keita 18de topla buluşunca coşan okay karacan, volkan gs kalesinde 3'e1 gol arıyorken sessiz kalıyorsa yerim öyle spikerliği, tarafsızlığı!

*oha oha oha. iasp'ten mac de lost adasına düştü. 6. sezon yakıyor.

*böyle cıvıl cıvıl çok hareketli eskişehir'i bırakıp ankara'ya gitmesi çok zor geliyor.

*asaş'a gençler maçı ve radyoda eses maçı takip planları suya düştü, uyku ağır bastı.

*ben attım ben attıııııııım. kalkıp radyoyu açtım, antalya'ya çaktım!

*suleymanou'nun, angelov'un konuştukları türkçeyi gördükten sonra milletin alex,kewell hastalığını anlamak çok güç! tipik bizans işi!

"not the baskent, but more like Tashkent" spine'dan yenikent asaş stadı yorumu!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seeen olmasan CinCon!

IR714

Şehir Rehberi#21 Eskişehir'de bir öğrenci olarak İstanbul takımı tutmak