Blog Widget by LinkWithin

24 Şubat 2010 Çarşamba

Twit,Twitter,Twittest#2



*ben linus, european history. ben fizik bekliyordum hacı yaaa!

*kredi kartı matah bişey olsa babam kullanırdı. o yüzden ben de kara listeye girdim! yok kredi kartı bitti kalmadı!

*siirt/gent/şanlıurfa/los angeles üzerinden dostlarla konuştum bu gece. ben niye kalakaldım lan burda?!

*adam h.sonu gezmeye brüksel'e gideceğim diyor, ben kızılay'a gidemiyorum lan! nerde kaldı adalet!

*182 adamın bir 737'ye binip arnavutluk'a okul açmaya gittiği ülkede yaşıyoruz annem.

*Eskişehir ve Ankara birbirinin banliyösüdür. sabah işten çıkıp hızlı trenle maça gittim. ayağım uğursuz geldi. en azından ıslanmadık.

*yht:32tl, maç bileti:15tl, donas menü:3.5tl, göte maç minderi 1tl. Tribünde España'yı izlerken gözünün dolması bedava!

*bu uçakların da s.gökçen/izmir/köln mekikleri bitmedi gitti be brüder! pazar pazar reva mı bu işkence?!

*bjk-gs maçı 0 bitsin, 115lira cepte. gsli ve bjkli tivitcanlardan rica ediyorum dostluk kazansın!

*gittiğim aski şubesinde radyoda bülbülün kanadı sarı çalıyordu. başka zaman yarım saaat süren sıra çabucak bitti. türküyü dinleyemedim.

*"istanbulda denizi görüp özgürlüğü hissediyosun" bok götüren denizde neyin özgürlüğüyse gördükleri artık? bozkır candır can!


0 yorum:

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP