Nüü york Nüüü york....

*Başlık niye Nüü york diye sormayın çünkü uzun süre değiştirmeyi düşünmediğim bir şablonum var artık. O içi geçmiş mavi Blogger şablonundan sonra bunu pek bir sevdim gibi. Sağdaki soldaki widgetlar için değiştirmiyordum ama sağolsun cevval İzmirli blogger geowyns cesaret verdi ben de Brookyln Köprüsü olan bu şablonu yükledim ve widgetları da az çok eski haline döndürdüm.

*Günlükte son dakika haberi. 2-B arazilerinin satışı onaylanmış. 29 Mart yerel seçimleri öncesi ilaç gibi geldi ilaç!

*Niye Brooklyn diyene Münih filmi derim. Avner'le diğer abinin parktaki konuşmaları sırasında arka planda güzel New York manzaraları vardı. Şaka bir yana önüme gelen ve 3 kolonlu güzel bir şablonu fazla da arayıp uğraşmadan yükledim. İleride Brooklyn'e fark atacak bir Boğaziçi manzarası yükler Orhan Veli'ye selam ederim. Görüşleriniz için sol tarafta mini bir anket var. Ezici bir çoğunlukla sucks çıksa bile aynı kalacak. Günlük sahibi her türlü değişiklik yapma hakkını saklı tutar.



*Futbolsuz geçen günlerin, gecelerin hesabını kimlere sormalı? Biraz da karlı günlerde oynansa "Süper" ligimizde o turuncu toplardan da görsek.

*Football Manager oynayan insanların normal futbola dönmesi biraz zor oluyor. "Alacan şu takıma Arcantin'den bir iki tane bebe bak noluyo takımın hali?" veya "Acaba oyunda Serdar Özbayraktar'ın acceleration özelliği kaç ki" gibisinden serzenişlerde bulunup daha sonra mavi ekran vermek olası.

*Şablon denemesi yaptığım ve telefonumda biriken resimleri aktardığım bir diğer günlüğüm esenbogadailyphoto.blogspot patladı. En kısa zamanda geri dönüş yapacak tabi. Yoksa güvercinli Esenboğa terminalleri ve devasa bagajlardan tutun da alkolle yıkanan dev gövdeli çelik kanatlı metal kuşlara kadar objektifimize takılan bir sürü fotoğraf olacaktır. Objektif dedimse de tırt bir cep telefonu kamerası işte.

*Stadyum ve Mehmet Demirkol'un yaklaşımlarını da özlemişim. "Fotoğraf çekmek için de okulu kırmasınlar" diye öğrencilere gözdağı veren de ta kendisi :) Yalnız "Hakan Şükür tipi forvet" diye yorum yapan Hakan Şükür ve kollektif futbolla kafayı bozmuş Ömer Üründül arasında kaynıyor adam. Yazık oluyor...

*Çok takmış olduğum 100. kaydın da Hrant Dink'i anmaya denk gelmesi pek bir anlamlı oldu.

*Not defterim olmadan yaptığım gözlemlerim şimdilik bu kadar.

Yorumlar

sinem dedi ki…
süper olmuş süper. bak iyi ki yapmışsın değdi sonuçta :) ayrıca o fm çok fena yapıyo insanı hakkaten. bazen skibbenin ensesine patlatıp oyuna müdahele etmek istiyorum :)
woundheir dedi ki…
yakışmış yeni tema :) güle güle okuyalım hep beraber dinimiz amin.
La Loba dedi ki…
Çok güzel olmuş efendim. Hayırlı olsun :)
Robaggio dedi ki…
şimdi güzel kardeşim;
1.şablon çok klas duruyor yahu, wordpress tadı var..bak canım sıkıldı şimdi, değişiklik zamanı gelmiş bizde de anlaşıldı :)
2.foto paylaşmak için blog açma fikri kafamda duruyordu, onu da hallettin sağol :) gerçi esenboğa fotosu çekme şansım yok, bununla avunayım..
3.cm'ye kesinlikle katılıyorum, canımıza okudu hain oyun..
4. hakan şükür hakikaten hakan şükür tipi forvet diye yorum mu yaptı??? yok artık löburon şükür...
ziggytheking dedi ki…
@sinem,
sana cevval demişim ama asıl anlamı davranışları çabuk ve keskin olan demekmiş. ne alakaysa :)

@gamze
nerdesin sen ya?

@turuncupeluş
sağ tarafa koymak için bi amigurumi isticem senden :)

@ ve finally kerem
1.hepimiz blogger kapanınca wordpress'i birer sıra ziyaret etmiştik ama blogger bağımlılık yapmış gibi.

2.aslında daha profesyonele yakın bir objektifim olsa boş boş Ankara'yı gezerken çektiğim fotoğraflardan sağlam albüm olurdu.

3.sırf transferin ve paranın hazzına doymak için Ajax'ı alıp geri bıraktım Eylül'ü görmeden :) şimdiki favorim VFB Stuttgart

4.hakan şükür bazen mavi ekran verdirmiyor değil. Ama Mehmet Demirkol'la sağlam bir ikili oluşturuyorlar.
woundheir dedi ki…
şey ben yazdım bloguma da şimdi izmitteyim :/ sınırsız internetle sınırsız erişim planlıyorum ama sence de bu güzel bir şey değil mi? :)
Adsız dedi ki…
selam ben senay, gercekten super bir blog, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seeen olmasan CinCon!

IR714

Şehir Eskişehir'dir!