Ayraç#5



“Seni seviyorum Dinar. Sana zorunlu olarak “Hoşça kal” diyorum. Bu senden ayrıldığımı göstermez! Senden uzakta olsam bile hep içimde anılarımda yaşayacaksın…Mevsimlerin en güzelini sende yaşadım. Baharda çiçek aça aça gezdim bir uçtan bir uca sokaklarını… parklarında soluklandım. Suçıkan’da su perilerini seyrettim. Marsyas’ın flütünü dinledim. Kenti sulayarak Ege’ye doğru akıp giden Menderes’in berrak suyunun kenarlarında dolaştım. Yazın arpayla buğdayla yıkadım saçlarımı. Ağustos böceklerinin sesiyle uyuyakaldım balkonda. Sonbaharda serinliğini yağmurundan içtim dudaklarımla ve yaşadığım aşkları da… Kışın da güzeldin sen, karlı günlerde dalların üzerinden bir esintiyle uçuşan beyaz kar tozlarını dünyanın bütün renkleriyle sevdirdi bana…”

Bu serinin her kitabının okunmaya değer olacağına dair bir kanı oluştu içimde. Hoşça Kal Dinar kitabının yazarı şair Nedret Gürcan'ın deyişiyle;

'Bir kentin yaşamındaki önemli olay ve kişileri yazıp, geleceğe bırakacak bir "kalem" yoksa o kentin kalbi de yok demektir, yaşamaz!' ve "Kentler, göçüp gidenlerin bıraktıkları anılarıyla yaşamlarını sürdüreceklerdir..."

Ne mutlu Dinar'a ki bu anıları kaleme alan Nedret Gürcan gibi bir kalemleri var. Darısı eski bir şehrin başına...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seeen olmasan CinCon!

IR714

Şehir Eskişehir'dir!