kes kopyala yapıştır'ın ötesi#5 delal dink'ten "Sarhoş olduk Hrazdan'da, sırf umuttan"

bu ara çok fazla kes-kopyala-yapıştır yapmaya başladım ama hepsi de kişisel tarihime düşmeyi hakeden satırlar. bu seferki Hrant'ın kızı Delal Dink'e ait... sadece can yakan kısmını aldım, hepsini okuyup göz pınarlarını hareketlendimek isteyen elbet kalanını da bulur...


Hadi birlikte ittirelim o kapıyı. Hadi be, gelin birlikte kaldıralım şu adamı o kaldırımdan, sonsuza kadar. Nasıl birazcık kalkıp geldiyse Hrazdan Stadı’na göbek atmaya, coşmaya, gelin, öyle bir şeyler yapalım ki, hiç yatmamak üzere kalksın o kaldırımdan. Bırakmayalım orada kanamaya devam etsin. O orada yattıkça ve kanadıkça acıyor, acıtıyor... Gelin, bırakalım, geçsin sınır kapısından, bir o yana bir bu yana. Kedi-köpek koştursun sınırda, hayalindeki gibi. Hadi be, Ermeni’siyle, Türk’üyle... Hadi, tutun babamın bi ucundan. Uzatın elinizi. Merak etmeyin, zaten o nazlanmaz, hele sizi hiç kırmaz, bir dediğinizi iki etmez, hemen kalkar, sizinle birlikte sınır kapısında gidip göbek atmaya. Yeter ki bir el verin.

Yorumlar

MOBIUS dedi ki…
Tarihin unutmayacağı bir "şey"dir bu olay. Tarihten günümüze uzanan köprü niteliği zırvalığının ne kadar hastalıklı olduğunun kanıtını gördük.

Ben hiçbir "insan" tanımıyorum ki Hrant Dink'in eşinin ve kızının söylediği cümlelere kayıtsız kalsın...
Robaggio dedi ki…
dostum mail adresini göremedim, sana ankara ile ilgili birşey sormam gerekiyor, mesajı görünce bir mail atarsan sevinirim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seeen olmasan CinCon!

IR714

Şehir Eskişehir'dir!