Geleceği gördüm!


Manisa 19 Mayıs Stadyumu ve arka planda Spil Dağı. Resmin hakları saklıdır. Cep telefonumla çektim.


Ki hiç sevmem ben demiştim demeyi. 3 Mayıs 2009 pazar gece geç saatlerde yazılan yazıda 2009/10 sezonu üzerine ne isabetli değerlendirmeler yapmışım neler. Oynat Uğur görelim yazılanları;

--Tabi güneşli havanın etkisi hemen hissedildi. Madem evde duramıyordum, o halde 19 Mayıs'taki Ankaragücü-Ankaraspor maçına gitmeliydim. Bu son buluşmaları olabilirdi, tarihe tanıklık edebilirdim. Zira Mr. Göççek the Invincible hazretlerinin iki kulübü birleştirme ve şampiyonluğa koşma hayalleri var. Asırlık çınar Ankaragücü'nün düşürüldüğü hallere bakın. Bir ara gecekonduda "Ahmet Göççek" leyhine tezahürat yapıldı o derece. Zaten babası IV. Göççek geçtiğimiz hafta eğer "Ankaragücü yönetiminden haber gelmezse direk taraftarla bu işi hallederiz" dedi. Bir nevi by-pass operasyonu. 5'lik EGO ile deplasmana falan gideriz artık süper olur!

Operasyon başarı ile tamamlandı ve dediğim gibi son buluşmalarına tanıklık ettim bu iki takımın 3 Mayıs'ta. Zira Federasyon iki takımın Türkiye Kupası'nda aynı grupta dövüştürülmeyeceğini açıkladı Salı günü yanılmıyorsam. Evet oynatılmayacak değil dövüştürülmeyecek! İyice horoz dövüşüne sahne olmaya başladı bu olay ve Gökçek the Invincible Mahmut Özgener hakkında kozlarını bir bir ileri sürmeye başladı. Benim bildiğim IMG Mahmut Özgener'i ilk Federasyon seçiminde sandığa gömer. Adam Ankara'yla dalga geçiyor, Mahmut Özgener kim Alla'sen!!!

Deplasmana EGO'yla gitme fikrini ise ciddi ciddi değerlendiriyorum. Bilgi Edinme Kanunu çerçevesinde EGO'ya dilekçe yazsam kabul ederler mi acaba? Yalnız ben öyle 230 hattında Ikarus'la çekilmiş çilelerden 4 sene boyunca geçmiş adamım. O doğalgazla çalışan klimalı otobüslerden talep edeceğim. Olur mu olur la!


--Tek dileğim bu güzel anmanın seneye Diyarbakırspor'un gittiği deplasmanlarda anlamsız tepkiye dönüşmemesi. Biz Diyarbakırspor'u o armasındaki karpuzdan bilir ve tanırız, bırakalım öyle kalsın.

Daha gittiği dördüncü deplasman maçında Bursa'da malum tezahüratla karşılaştı ya Diyarbakırspor, ne diyeyim Federasyon ciddi bir yaptırım uygulamalı bu tür olaylara.

--Ligden düşmesi bu hafta resmileşen Cavcav serseri mayını Hacettepe'nin yerine aynı haftasonu iki tane şehir takımı olan Manisaspor ve Diyarbarkırspor'un gelmesi ne kadar manidar. Yeni deplasman hayalleri var şimdi Spil Dağı'nın eteklerine doğru ve belki de Anadolujet reklamlarında dediği gibi Diyarbakır'a gitmek uçakla.

Spil Dağı'nın eteklerine gidebildim ama o aralar leptapı sattığım için deplasman anımı yazamadım. O yazıda adı geçen bir diğer deplasman Diyarbakır'a da gidersem iyi çocuk olmuş sayılır mıyım, yolum bir gün elbet ormana düşerse Şirinler'i değil de Miskin'i görebilir miyim?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seeen olmasan CinCon!

IR714

Şehir Eskişehir'dir!