Dışkapı Postası#11

*Oleytoooooo. Aceto'nun blogroll'unda yer alıyorum artık. Kendisi blog aleminde daha çok futbol aleminin piri olsa da bolgrollunda bize de komşi olarak yer açması güzel.

*Bugün burda cumartesi, ben senin saçlarını, suçlar bakışlarını vesaireni özledim! Feridun abiden hepimize geldi.

*Bir zamanlar Radikal Spor'da yazmış Feridun Düzağaç. Severek takip ediyordum ki FB taraftarı ile kapışır gibi oldu ve ayrıldı bu diyardan. Bizim için "EsEs, Zonguldak ve Adana Demirspor geldi mi, işte o lig benim ligimdir" diyordu. Yarınki karşılaşmada gol atarsak sevinir mi acep?



*Dışarıdaki fırtınalı, yağmurlu havaya inat alın size sıcak bir Mayıs pazar öğle sonrasından İnönü Stadı manzarası. Gürkan'la Avcılar'da daha fazla duramayıp kendimizi Beşiktaş sahiline atmış Boğaz'a nazır demlenmiştik maçtan önce. İşte bu yüzden, geçen sene bize şampiyonluğun bahşolduğu yer olması hasebiyle İnönü Stadı' nın yeri her zaman için ayrıdır. Rıza Beşiktaş'ı iyi bilir, Youla da öyle, zaten derbi havasındalar ve bizi çantada keklik görmekteler. Yapar mıyız bir sürpriz Hafız!

*Maddi zorluklar yüzünden sırf o eski günleri yad etmeye İstanbul'a gitmeyi bırak, Eskişehir havasını az olsun yaşadığımız dost mekanı Keremeyle'ye bile gidemeyecek gibiyiz. Yine kaldı bize delikanlı ucuz şarap şişeleri!(yine şarkı sözü)

*Sabah açma börek, akşam pide lahmacun diyetinin götürüsü çok olacak elbet!



*Yağmurlu hava dedim, İnönü dedim. Karaköy iskelesi batmış. Zabıtanın telsiziyle kafasına vurup öldürdüğü emekli adamdan sonra pek de garip gelmemesi gerek ama hatırası var be abi! En son 16 Mayıs'ta trenden Haydarpaşa'da inince bindiğimiz vapur bizi Karaköy iskelesine götürmüştü. Şampiyonluk yolunda formalarla geçmişliğimiz var kenarından nasıl üzülmeyeyim hakim bey!

*Maddi imkansızlık diyorum, kültürel sporsal aktiviteden de uzak durmuyorum. Hem 19 Mayıs'ta, hem de Asaş stadında futbolun f'sinin okunmayacağı benim gibi Futbol Dilencisine malum olmuş olacak ki bu sezon ilk kez bir Türk Telekom maçına gittim. Geçen sezon benim desteğimle Türkiye Kupası'nı almışlardı. Aski Spor Salonu de tıpkı Asaş Stadı gibi şehrin oldukça uzağında! Futboldaki kale arkası seyirci tayfasının pota arkasına taşınması kavramsal ve görsel olarak eğreti durmuş gibi olsa da sonuçta bir "Başkent" kardeşliği var Türk Telekom ve Ankaragücü arasında. Maça gelince 4. periyodun ortalarına kadar başabaş geçen mücadele Telekom lehine koptu. Yeşil zeminlerden parkelere daha sık penetre edebilirim artık.

*Beşiktaş'taki Cevher Özer, Sparta Kralı Leonidas'ı andırmıyor değil.

*Freebird Havayolları ismini Türk Havacılığının gelişmesine büyük katkıda bulunmuş ve ilklerin ismi Vecihi Hürkuş'tan alır.

*Sakarya'da İş Bankası'nın karşısında kaldırılmayan bir Cem Uzan posteri var. Böyle elini kalbinin üzerine koymuş. "Selaminaleykim ağalar" der gibi. Sanırım ibret olsun diye kaldırmıyorlar.

*Yine dün Kızılay'da tekrar görme şerefine nail oldum. Belediye otobüslerinin kapı ve pencere gibi çeşitli sıkışma olanağı olan yerlerine zurnasını sıkıştıran bir adam var. Dün yine Kızılay'da bir Ego otobüsündeydi ve şovunu yapmakta idi. Şehrin olanca gürülütüsü arasında bir zurna sesi duyan insanlar onu arar. O ise zurnasını çalmış, ucunu ters çevirmiş otobüstekilerden para toplamaktadır.

*Aslında yukardaki şahsa deli de diyebilirdim de yüzümüzde bir tebessüm oluşturan böylesi insanlara deli demek bizi akıllı kılmaz.

*Sonra Aydınlıkevler'de ve Ulus'ta trafik ışıklarının kenarında trafiğin düzenlenmesine yardımcı olan amcalar var. Saygı bizden!

*Mustafa'yı izledim akşam. Kopartılan yaygaralara o sahnelerde uçurulan yapay kargalar bile güler. Zaten ekseriyetle "Filme gitmedim ama..." gibisinden cümlelerle başlayan eleştirileri kimin ne amaçla yaptığını hepimiz biliyoruz.

*Kapanışı da fırtınalı gecenin hatrına ESB'nin hava durumuyla yapalım.

LTAC 222250Z 18019KT 9999 SCT040 BKN100 11/04 Q0997 NOSIG; Esenboğa için ayın 22si Zulu saat dilimiyle 22.50de yayınlanan tahmine göre rüzgar 180 dereceden 19knot hız ile esmekte. 9999 ile gösterilen değer görüş seviyesinin 15km ve üzerinde olduğunu göstermekte. FL040 seviyesinde dağınık, FL100 seviyesinde parçalı bulutlu bulutlar var. QNH basınç değeri 0997 ve herhangi bir önemli değişiklik beklenmemekte.

*Hepimize hayırlı inişler!

Yorumlar

woundheir dedi ki…
bu cumartesi sabahı buket'in yeni uyanmış sesiyle "cumartesi"yi söyleyişi ve ardından gözyaşlarına boğulmasıyla başladı bende..

tv'nin sağ üst köşesinde beşiktaş EsEs maçını görünce çınlatmadım değil kulaklarını :)

cem uzan afişine feci takığım ben de..sırf genç ve yakışıklı(!) diye o adama oy verenlerin kulakları çınlasın..

bu arada spor yazarlığından anladığım söylenemez ama feridun nasıl spor yazarı olabilmiş ya hayret!
ziggytheking dedi ki…
spor yazarylığı da değil de böyle şarkılarındaki o duygusallığı falan yansıtmıştı. girip bir iki yazı bul radikalin arşivinden dediğimi anlarsın ;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seeen olmasan CinCon!

IR714

Şehir Eskişehir'dir!